Jag och mina fina tjejer

Isabelle, jag och Fanny! Bild från i somras!
 
Hej på er allihopa! Förlåt för så seg uppdatering idag.. Har haft mycket att göra! Slutade skolan klockan 11 och drog sedan ner till stan med Amelia och Michelle, efter en stund kom Isabelle också! Vi käkade lunch på Tacobar och sen solade vi, skönt. Efter det drog jag och Isabelle och tränade. 
 
Kom hem för ett tag sen! Gick in på Ica lite fort innan och köpte musli och filmjölk, så jag kan ha till frukost imorgon! Ska ta en dusch nu och sedan åker jag in till stan. Ska möta upp Fanny och sen åker vi båda hem till Isabelle. Blir en mysig tjejkväll ikväll. Isabelle åker till Egypten nu på torsdag, så vi tänkte hitta på någonting innan hon drar, idag blev perfekt! 

Kommentarer
Postat av: leja

vad hänte med alla videos? :o
kan du göra en video där di visar hur du lägger din bas (makeup) :)

2013-01-22 @ 17:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0