Jag vill inte!

Me right now..
 
Hej där! Hur mår ni? Jag mår utmärkt förutom att jag inte sovit så bra inatt, så jag är väldigt, väldigt trött! Sov hos Isabelle inatt som ni redan vet och gick upp ganska tidigt i morse. Känner mig så fruktansvärt ofräsch och sliten. Kom hem vid klockan 3, fick i mig lite mat, hann ligga i sängen i drygt en halvtimme, sedan var det upp och hoppa och dra till tvättstugan.. Kommer få springa dit och tillbaka fram till klockan 8 ungefär.. JAG VILL INTE!! Kvällen skulle sett ut på ett helt annat sätt egentligen, men tvättiden sabbar ju allt! 
 
Senare så drar jag ut och träffar Fanny och Isabelle, fast bara om jag orkar. Känner att jag skulle behöva en riktigt varm och lång dusch.. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en egen lägenhet?

2013-01-04 @ 00:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0