Letar resor..

Alaiye Resort & Spa Hotel ★★★★★ - Turkiet, Alanya
 
Jag och mamma har suttit tillsammans hela kvällen och tittat på resor, jippi! Vi tänkte åka någonstans direkt efter att jag haft skolavslutning i sommar. Vi är 90% säkra på att åka till Turkiet! Vi har bland annat tittat på det här hotellet, hur fint och härligt ser det inte ut att vara? 5 stjärnigt, all inclusive, centralt och precis vid stranden! Vårt andra alternativ är åka till Cypern men det lutar starkt mot Turkiet! Åh, mys!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska till turkiet i sommar , till Alanya i augusti :)

2013-01-10 @ 17:47:49
Postat av: nathalie simonsson

Alanya är en utav de bästa städerna i turkiet har varit där många många gånger. blir aldrig tröt ;)

2013-01-10 @ 23:42:24
Postat av: Frida

Måste säga att Cypern är ett måste!! :) o ja har liksom vart i både Cypern och Turkiet! :)

2013-01-12 @ 00:29:37
Postat av: Sara

jag har varit på det där hotellet! Och jag rekomenderar det verkligen. Världens härligaste personal, roliga shower på kvällarna och jätte mysig väg ner till stranden med en gång med ett nästan som ett tak med blommor! Det finns massor små affärer runt omkring byggnaden annars är det inte ens 2km till ett jätte härligt shoping ställe. eller om man väljer att ta taxi till själva alanya city. :)

2013-01-12 @ 14:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0