Paradise

En bild från igårkväll
 
Hej på er! Hur mår ni? Jag mår bara fint! Vaknade för drygt en halv timme sedan och ligger bara och sträcker på mig i sängen nu. Blev en sen kväll hemma hos Isabelle igår med Fanny också, så mysigt vi hade! Skulle egentligen sova hos henne men kände att det var bättre att åka hem och lägga mig. Så, jag kom hem runt klockan 3 inatt och har sovit som ett litet barn.
 
Ska snart hoppa in i duschen och senare ikväll drar jag iväg, så det blir inte direkt någon uppdatering ikväll.. Då jag kommer hem i så fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick du jobbet i Grekland ?

2013-01-12 @ 22:16:18
Postat av: Anonym

din arm täcker ju dina vackra behag:(

2013-01-12 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0