Svarar på kommentarer

 
Vart kan man se filmen So Undercover?
Svar: Jag laddade ner filmen eftersom den inte går att hitta någonstans online. Laddade ner den från DEN HÄR sidan! Sedan är det bara att trycka på "Download torrent". Det var riktigt bra också, för er som undrar!
 
Din träning leder ingen vart när du äter som du gör.
Svar: Som jag nämnde förut så hade jag bara en frivecka på Tjejernas Athena Gym. Kunde alltså bara träna där i en vecka, prova på liksom. Nu håller jag på att vänta på mitt studiebidrag, direkt då jag fått det kommer jag köpa gymkort på badhuset! Jag äter faktiskt nyttigt om dagarna, men ibland måste man unna sig själv med lite gott någon kväll, även om man tränar eller inte, det kommer ändå tränas bort! Det kommer bli förändring!
 
Vad hänte med alla dina videoinlägg?
Svar: Jag har försökt fixa en liten ikon i min bloggmeny, men det verkar inte fungera! Ni kan i alla fall gå in HÄR om ni vill komma till sidan där alla mina videoinlägg finns. Kommer mer så småningom! Måste bara ha någonting att videoblogga om! 
 

Kommentarer
Postat av: IzabellaLukac

http://www.movie2k.to/index.php Här kan ni också se filmen So Undercover det är online shit bra kvalitet jag kollade där :D

2013-01-29 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0