Ta mig långt härifrån

Skulle göra allt för att befinna mig någonstans långt bort
 
Godmorgon alla pojkar och flickor! Har ni sovit gott? Det har jag gjort men jag sov inte riktigt ut.. Känner att jag inte har sovit ut en enda dag detta lovet, har alltid vaknat upp och känner varje gång att jag inte sovit tillräckligt länge. Men men! 
 
Kollade på resor igår.. Blev så himla sugen på lite lyx, värme och framförallt att få åka bort ett tag. Jag och mamma ska förmodligen åka bort i en vecka eller två i sommar, så det är ju perfekt. Hittade skit bra resor till Cypern bland annat. Take me away! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du göra ett videoinlägg där du pratar ryska? om du nu kan prata ryska :)

2013-01-04 @ 17:32:19
Postat av: Joanna-Livet med Asperger+reumatism

vill med resa nu:)

2013-01-04 @ 17:34:58
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0