Under my shades

Dagens instabild @kkksenia
 
Sitter i klassrummet i mörkret med alla andra. Är inne på min sista lektion, estetisk kommunikation och behöver egentligen inte göra någonting. Lånade hem kamera nu så det jag egentligen skulle göra idag ska jag göra hemma!  Så nu sitter jag bara och tar det lugnt, lyssnar på musik och fixar till lite resten.
 
När jag kom till skolan i morse så såg jag att jag hade fått A på ett arbete jag skickade in för några dagar sen! Blev helt paff eftersom jag inte hade någon aning vad jag skulle skriva om, men nu är jag extra glad OCH chockad! 
 
Drar hem efter skolan och lägger mig i sängen. Magen vill inte riktigt vara med idag.. Hör av mig då jag är hemma och ligger nerbäddad! Puss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vad söt du är! kram :)

2013-01-30 @ 17:34:11
URL: http://wangs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0