18

Bild från igår!
 
Idag är det min dag! Fyller som sagt 18 år och det har bara varit underbart hittills. Jag och mina vänner var ute och käkade igår och senare mot 12 slaget stack vi hem till Isabelle och fortsatte fira mig där. Riktigt lyckad natt och jag vill tacka för alla gratulationer och presenter jag har fått! 
 
Fyller ju som sagt år idag, firade mig bara igår eftersom det var lördag och så. Idag sticker jag iväg och köper ny mobil med mamma och senare käkar jag sushi med Isabelle! 

Kommentarer
Postat av: Fatoh

Har du varit med och dansat i kulturfesten vid din gamla lägenhet i hageby där vid lekparken du sjöng på ryska tror jag :)

2013-07-11 @ 17:03:55
Postat av: Anonym

För ca 2-4 år sem

2013-07-11 @ 17:04:21
Postat av: Sanna

Grattis =)

2013-07-13 @ 14:27:57
URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0