Bråvalla Festival - dag 2

Jag och min vän Fanny i väntan på bussen till festivalen
 
Don't forget to eat, kebabtallrik!
 
I väntan på Armin van Buuren
 
♥ ♥ ♥
 
Här har ni några bilder som togs andra dagen under Bråvalla festivalen! Det var nog den bästa dagen enligt mig. Kanske bara för att Armin van Buuren spelade, den bästa någonsin! Vi stod och väntade på hans spelning i två timmar och ändå fick vi inte dom bästa platserna, haha.. Men vi stod längst fram i alla fall och det var helt sjukt bra. 

Kommentarer
Postat av: Johan

Alltså, det är nästan så man blir kär i dig. Inte nog med att du är riktigt vacker, så tycker du även om(älskar?) Armin. Det är ju nästan för bra för att vara sant, blir ju knäsvag bara av det. :)

Kan även tillägga att jag precis som du, stod på plats två timmar innan han började spela, som tur var lyckades jag hamna längst fram och något till vänster om honom. Såklart hade man även "I <3 Armin van Buuren" tröjan på.

Aja, nog från mig!

Kram

2013-07-04 @ 23:51:32
Postat av: Antonio

Haha fin brutta man har ;)

2013-07-06 @ 14:11:30
Postat av: Anonym

Så sagolikt vacker!! Kram

2013-07-06 @ 15:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0