Svar på kommentar

Hej! Förlåt för den här fruktansvärt sega uppdateringen men förklaringen för den tar vi en annan gång! Tänkte som sagt svara på en kommentar, (eller ett par stycket om samma sak) som jag har fått! Jag fyllde ju år nyligen och fick en ny telefon, och det var det ni ville veta, och här är den! Jag fick en Samsung Galaxy S2 av min mamma och jag är mer än nöjd! Hade den gamlare modellen av Samsung Galaxy innan denna, men den tappade jag från balkongen så den var bara att kasta, haha.. Men denna skönhet är super skön, bekväm och har en stor skärn! Gick på ungefär 3.000 kronor, är så nöjd. 
 
Samsung Galaxy S2

Kommentarer
Postat av: Anonym

har den instagram och facebook

2013-07-27 @ 01:01:59
Postat av: Sarah

Jag har också en sån mobil, och är verkligen super nöjd! :)

2013-08-01 @ 22:16:46
URL: http://sarahsphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0