Flowers in my hair

Two pics from today
 
Hej! Förlåt för seg uppdatering men jag lagt tiden på att vila mig dom senaste dagarna! Klev upp klockan 8 varje morgon i Turkiet så nu har jag totalt återhämtat mig och är pigg och glad! Idag har jag varit med Isabelle och gav henne sällskap då hon fixade sina naglar. Därefter stack vi ner till stan, käkade och tittade runt lite! Mys! 
 
Nu är jag hemma och ska laga mat åt mig och mamma till senare ikväll! Som ni kanske ser så är mitt hår svart nu, färgade det igår, äntligen! Passar så mycket bättre i det än alla andra färger. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är din pappa?

2013-06-26 @ 17:33:11
Postat av: jag är inte dum i huvudet! Jag har aspergers syndrom!

snygging

2013-06-27 @ 19:39:20
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: yolo

Du bloggar verkligen jätte segt antingen så äre bara o blogga seriöst........?

2013-06-28 @ 14:56:26
Postat av: Emelie

Grym blogg du har bruden! :)

2013-07-01 @ 20:15:16
URL: http://fames.se/emelieanwas/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0