GIMP 2.8

Bjussar på denna goa bilden såhär dax!
 
Åhhh jag blir förbannad! Som ni kanske redan vet så har jag lämnat in min Macbook över sommaren, så nu använder jag mig av mammas mini dator. Den har knappt något minne vilket betyder att jag inte kan ha Photoshop, vilket också betyder att jag inte kan lägga upp bilder i super kvalité som är fina att titta på! Men nu JÄVLAR har jag laddat ner ett program som jag har lärt mig på 5 minuter! YES!!! GIMP heter det och jag kommer ihåg hur jag satt och krånglade med det för länge sedan tills jag fick Photoshop. Men nu gick det riktigt fort att lära sig det och det betyder att jag kommer kunna blogga och uppdatera er med snygga bilder även i Turkiet! Åker på söndag så första inlägget kommer väl komma upp någon gång på söndag kväll då vi har kommit fram och så vidare. Åker på lördag natt kan man väl säga, så det är endast 3 dagar kvar nu.. 
 
Men nu måste jag lägga mig! Ville bara dela med mig av min glädje, haha! Har skolavslutning imorgon på morgonen så ska upp tidigt! Hoppas ni sover gott och drömmer sött. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessika

Härligt och fin bild! :D

2013-06-16 @ 08:28:54
URL: http://xjessie.webblogg.se
Postat av: mergimtare ♛

fin!

2013-06-16 @ 08:31:33
URL: http://meegiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0