Godnatt för nu!

Mys fika tidigare idag - Instagram @ Kkksenia
 
Tog en mysig avskeds fika med Isabelle tidigare idag. Vi pratade om allt och inget! Vad bara tvungen att träffa henne nu innan jag drar till Turkiet. Tänkte gå och skrubba mina tänder nu och sedan lägga mig. Måste försöka få några timmars sömn iallafall. Larmet är ställt på 05.00 och taxin kommer 06.15. Det känns verkligen nu.. Ska försöka hitta tid så jag kan slänga upp ett inlägg innan taxin hämtar oss, så talar jag om att jag är påväg! Godnatt och puss, vi hörs i Turkiet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ksenia jag ser dig vi sitter i samma väntrum på flygplatsen :)

2013-06-16 @ 07:39:34
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

ha en trevlig resa:)

2013-06-16 @ 14:48:06
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0