Happy

A picture from yesterday
 
Good morning saturday! Vaknade för drygt en timme sedan och har bara legat och sträckt på mig sedan dess. Kom hem rätt sent igår kväll efter att ha gått en nattpromenad med Isabelle och sedan käkat på Max, så jag däckade i samma sekund som jag kom hem. Var SÅ trött.. Idag vaknade jag i alla fall pigg och med humöret på topp! Solen skiner där ute och jag mår super. 
 
Bjuder på denna bild som Kadriye tog på mig igår! Vi satt ute i Vasaparken hela dagen, solade, åt gott, rökte vattenpipa och hade det hur skönt som helst. Visar fler bilder senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du berätta lite om när du bodde i Ryssland, eller videon du skulle göra när du pratar ryska? :D

2013-06-08 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0