Sista dagen i Turkiet

En bild från igår
 
Hej där allihopa! Tänkte bara slänga in ett jättesnabbt inlägg nu. Det är sista dagen för oss här i Alanya, Turkiet, och vi spenderar dagen på stranden. Bussen som ska ta oss till flygplatsen, kommer och hämtar oss runt klockan 12-1 inatt. Vi lyfter klockan 05.00 inatt och är framme i Norrköping klockan 8 på morgonen. Men nu ska jag springa till stranden och steka där ett tag tills det blir middag. Ni får mer bilder och uppdatering när jag har kommit hem till Sverige! 

Kommentarer
Postat av: Jennie

fin bild :)

2013-06-22 @ 17:08:13
URL: http://www.nattstad.se/Jenniesh
Postat av: Yasmine

Hittade din blogg på blogg.se synas, såg att du varit i Alanya i sommar och kände genast igen hotellet då jag såg din bild, tror även jag såg dig i Oba en kväll om jag inte har helt fel, Jag har lägenhet i Oba och kom hem i söndags från att ha varit där hela sommaren! Tänkte bara säga det, världen är liten haha!

Svar: Åh gud vad roligt! Jag var faktiskt i Oba ett par gånger under veckan då jag var där, så det stämmer nog! Världen är verkligen liten! :)
Ksenia Jernbom

2013-09-01 @ 23:33:55
URL: http://yasminegisslin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0