Bra start på dagen

My breakfast today
 
Godmorgon! Vaknade för någon timme sedan ungefär och har precis fått i mig en god frukost! Det känns så himla bra att börja en dag med en bra frukost, känns som att man fått energi till hela dagen!
 
Nu hade jag tänkt att lägga mig i några minuter, spela lite Candy Crush och sedan hoppa in i duschen. Därefter tar jag i ordning med mitt rum, här måste städas! Efter det kanske jag sätter mig och pluggar i någon timme med en kopp kaffe. Har verkligen jätte mycket att göra under det här lovet som jag lovat mig själv att fixa! 
 
Hoppas ni har en bra dag, och glad påsk förresten!

Kommentarer
Postat av: fashiontoofashion

http://fashiontoofashion.blogg.se/

är en blogg för tjejer och killar som älskar fashion som har stil eller som behöver nya tips på frisyrer eller smink!
Jag har precis börjat blogga och hoppas på att du kommer fortsätta att följa min blogg och att du kommer kommentera massa med frågor för det gillar jag!

www.fashiontoofashion.blogg.se

2013-03-29 @ 15:38:09
Postat av: Joanna-Livet med Asperger+reumatism

mumms

2013-03-29 @ 17:33:58
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0