Hey buddy

Me and my friend Joacim at school
 
Hallå där!! Sitter i skolan just nu och har enteprenörskunskap! Jätte tråkigt ämne verkligen, men nu har vi kört igång med ett nytt grupp arbete som faktiskt är ganska intressant! Sov förresten ganska så dåligt inatt.. Har kommit efter med min sömn, saknar en massa timmar! Är hur trött som helst nu, även fast jag har druckit 3 koppar kaffe här i skolan.. Slutar strax efter klockan 3. Då åker jag och Michelle ner till stan, hon skulle kolla någonting! Därefter sätter jag mig i biblioteket i en timme ungefär och skriver klart ett arbete inom samhällskunskap. Måste få det klart! Har ställt enorma krav på mig själv nu faktiskt, känns underbart! Vi hörs då jag kommit hem!
 
Tillägg: Ni hittar mig också på Instagram där jag uppdaterar så ofta jag kan! @kkksenia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0