Jag älskar sol

Tidigare idag i den härliga solen
 
Nej, nu är jag riktigt trött på all snö och den hemska kylan.. Det har ju varit så himla fint väder hela förra veckan, och helt plötsligt ska det komma snö igen. Idag var solen uppe hela dagen och jag hoppas verkligen att den är här för att stanna och värma kära Sverige! Vill ha vår nu!
 
Satt ju på biblioteket i en liten stund, skickade in ett arbete och påbörjade ett nytt! Känns enormt bra faktiskt. Blev i alla fall för hungrig så jag drog mig hemåt. Nu ligger jag alldeles proppmätt i sängen och lyssnar på musik bara. Ska ta fram lite gurka och dipp senare och sätta på en film! Kommer somna tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0