Members erbjudanden!

Få upp till 88% rabatt på massa shopping!
 
Som dom flesta av er redan vet så är jag en Members galen tjej! Nu har det dessutom kommit ut en massa nya erbjudanden på hur mycket fina saker som helst! Därför tänkte jag tipsa er om det, och allt är upp till 88% rabatt! Det finns allt från mobil tillbehör, hårprodukter, kläder, smycken, badkläder, vardags och fest skor, väskor och en massa mer!
 
Vill du också få rabatt på 100 tals varor? Då kommenterar du detta inlägget med din epost adress så skickar jag en Members-invite till dig! Blir du medlem genom min länk så får du dessutom 50 kronor extra att handla för!

Kommentarer
Postat av: LOL

[email protected]

2013-03-05 @ 21:00:36
Postat av: Anonym

[email protected]

2013-03-06 @ 09:20:29
Postat av: Rossana

[email protected]

Svar: din epost är redan tillagd hos members!
Ksenia Jernbom

2013-03-06 @ 19:12:05
Postat av: Sandra

Ja vill :D

Svar: din epost var redan registrerad hos members!
Ksenia Jernbom

2013-03-07 @ 11:32:52
URL: http://sandralarsssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0