Nitar

Boots från Fashion By C
 
Jag tror att jag svimmar.. Hur snygga är inte dessa kängor/stövlar egentligen? Hittade dom inne på Members tidigare idag och kunde inte slita bort blicken från dom. Dessa är från Fashion By C och kostar nu endast 639 kr då dom innan kostade 1599 kr, alltså är dom på hela 60% rabatt! Mina fingrar kliar.. Får se om jag klickar hem dom, riktigt sugen.
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
Members har ALLTID mellan mellan 40-84% rabatt på sina varor! Vill du också få GALNA rabatter och erbjudanden på snygga skor, smycken, kläder, underkläder, badkläder, klockor, smink, hårprodukter, parfymer, macbook och mobil tillbehör med mera? Ja, då ska DU kommentera din epost i detta inlägget, så kommer jag skicka en Members-invite till dig! Blir du medlem genom länken jag skickar så får du dessutom 50 kr att handla för! Nu har även Members grymma rabatter på snygga festklänningar, high heels, jeans, shorts och fest toppar!

Kommentarer
Postat av: Flesha

Asså är du seriös??? Snacka om skitfula skor... Den svarta väskan du beställde oxå, värsta långa svarta draperiet tipp knäna

2013-03-14 @ 22:49:29
Postat av: Felicia

Kan inte Göra ett inlägg där du visar upp alla dina skor, du verkar ha så många fina haha :)

2013-03-14 @ 22:53:10
Postat av: Mathildeengstrom

Skulle du kunna skicka en länk till mig, members verkar vara en asbra sida ju!

2013-03-18 @ 19:38:59
URL: http://mathildeengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0