Nothing to say

Illustration
 
Hej på er allihopa! Jo, jag vet. Jag suger på att hålla er uppdaterade.. Har bara inte haft orken att skriva någonting idag, inte haft någonting att skriva om heller. Men nu tänkte jag trots allt slänga upp ett kort inlägg! 
 
Har varit i skolan idag, så klart. Drog därefter till Hageby Centrum och köpte hem ett par nya hörlurar på grund av att mina andra sprack.. Sedan köpte jag ett par solglasögon, vanliga svarta fake Ray Ban's och en ögonbryns penna! Visar kanske allting imorgon eller något! Satt därefter hemma i någon timme, käkade lite och tog det lugnt. Kom hem runt klockan 8 efter att ha tagit en kaffe med en kompis också. Så dagen har egentligen bara flytit på, lugn dag. 
 
Nu ska jag fixa mig en kopp te och sedan lägga mig. Är super trött verkligen. Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0