Sista sprutan

Godmorgon mina hjärtan! Sitter i skolan just nu och har precis haft matteprov. Det gick väl sådär! Hoppas på godkänt i alla fall! Sitter med en kopp kaffe och försöker pigga upp mig lite.. Är jätte trött. Satt precis med min mentor också och gjorde upp ett schema på alla rester jag har, så att jag gör klart dom! Nu ska jag se till att göra allt så jag känner mig lugn!
 
Har håltimma nu till klockan 12, eftersom matteprovet gick ganska fort att göra. Är vrålhungrig också, hann inte käka någon frukost hemma i morse.. Vi får fisk till lunch idag! 
 
Juste! Efter skolan idag, klockan 4, så tar jag min sista livmoderhalscanser sprutan! Har hört att det är den som gör mest ont.. Är livrädd, haha! Wish me luck, hoppas jag inte svimmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0