Update

Någon månad gammal bild
 
Hejsan. Tänkte uppdatera bloggen lite, eftersom jag är så himla dålig på det vissa dagar. Har bildbrist också, kanske ni redan märkt, men bjussar på en ego bild så länge! 
 
Ligger för övrigt i sängen, jättetrött och jätte seg.. Somnade runt klockan 4-5 inatt och vaknade ungefär 11 i morse, så fick inte så mycket sömn direkt. Har fått i mig en kopp te så länge, har med andra ord inte ätit någonting än. Får väl antagligen äta lite thai mat som mamma beställde hem igår kväll. Orkar egentligen inte ens lyfta mig från sängen, så trött är jag.. 
 
Ska försöka ta mig ut nu snart, ska ta en kopp kaffe med en kompis i ett nytt fik här i Centrum. Blir nog mysigt, kan inte sitta inne hela dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0