Cup of tea and sweets

Te och socker sugen..
 
Äntligen hemma från skolan! Har varit en lång dag idag.. Seg start och segt slut. Fick i alla fall reda på goda nyheter! Har klarat matematiken! Nu slipper jag ha det i 2an och 3an, så himla skönt! Trodde verkligen att jag inte skulle klara nationella, but i did!! Gjorde svenska muntliga nationella idag också, har skjutit upp det ett bra tag och idag gjorde jag det äntligen och fick ett C. Nu är jag glad och kan andas ut! 
 
Kom som sagt hem för ett tag sedan. Har fått i mig makaroner och falukorv och nu sitter jag med sötsaker och en kopp te. Den här mensvärken dödar mig.. Är extremt chokladsugen också, inte bra alls.. Ska lägga mig ner ett tag och titta på serie. Kanske tar och sover någon timme, är så trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0