Gårdagen

Me and Kadriye yesterday - kkksenia @ instagram
 
Hello! Sorry for such a bad update.. Har varit ganska upptagen dom senaste dagarna och har knappt varit hemma. Men nu tänkte jag passa på att slänga upp ett inlägg och berätta om gårdagen! Min vän Krille fyller 18 år på tisdag, så Krille, jag, Kadriye och Isabelle drog över till Danne och grillade. Det var hur mysigt som helst. Tog med mig kameran dit, så visar er några bilder senare. Vädret var verkligen underbart igår också.. 
 
Ligger förövrigt i sängen just nu med världens mensvärk, ush.. Ligger med en skål full med körsbärstomater och vindruvor. Det är så gott! 

Kommentarer
Postat av: ronja

vart är kadriyes tröja ifrån? :)

2013-05-26 @ 16:54:23
Postat av: Anonym

Din blogg blir tristare för varje dag. Uppdatera.

2013-05-26 @ 19:46:43
Postat av: Anonym

Det enda din blogg består av numera är reklam för diverse hemsidor samt din instagram

2013-05-27 @ 01:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0