Nya behövligheter

Detta fick jag med mig hem från stan idag!
 
Stack in till stan efter skolan och fick med mig detta hem. Lite behövligheter inför resan till Turkiet och så. Köpte två snygga hattar som jag hittade på killavdelningen på H&M. Dom på tjej avdelningen var inte alls lika fina.. Den vita gick på 30 kronor och den bruna på 80 kronor, från H&M alltså! Sedan fick jag också med mig en sololja, Tropical Tanning Oil med kokos. Från Kicks för 70 kronor! 
 
Nu återstår det bara att köpa en ny fin bikini, sen är jag redo för sommaren och Turkiet! Om en månad åker vi.. 

Kommentarer
Postat av: anonym

hur dags åker ni på dagen till turkiet åker ni från norrköpings flygplats elr arlanda ?

Svar: vi åker från norrköping den 16 juni, klockan 9 på morgonen tror jag att det var!
Ksenia Jernbom

2013-05-15 @ 21:45:20
Postat av: Anonym

då kommer vi åka i samma flyg för att jag åker också den dagen och den tiden hoppas jag träffar dig där :)

Svar: kom fram då! vem du nu är :)
Ksenia Jernbom

2013-05-16 @ 15:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0