Viper

Me today - kkksenia @ instagram
 
I'm home! Det blev alldeles för kallt ute nu mot kvällen.. Tog en fika med fina Merima efter skolan, då värmde solen på som bara den! Satt i bara t-shirt och njöööt, det börjar verkligen värma nu alltså! Jag och Merima pratade ikapp allting som hänt sedan sist vi sågs. Gud vad jag har saknat den tjejen!! Det var jättemysigt verkligen. Drog hemåt efter det, tog en matbit sedan drog jag ut igen och mötte upp Isabelle, Kadriye och Krille. Tog inte lång tid innan jag frös ihjäl, så nu är jag hemma. Ska byta om till något varmare, äta någonting, sedan möta upp mina vänner igen! Får se hur denna kväll slutar. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

väldigt fin bild :-D

2013-05-03 @ 22:12:48
URL: http://acordingtosofia.se/
Postat av: Anonym

helloooo sexie ;)

2013-05-05 @ 23:54:12
Postat av: Meri

Finaste du, love you❤

Svar: love u sugar!
Ksenia Jernbom

2013-05-06 @ 11:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0