Dinner night

Källa: Weheartit
 
Hej på er allihopa! Hur har ni det? Jag har det underbart. Sov så djupt och skönt i natt och känner mig riktigt utvilad. Tänkte bara lite snabbt berätta vad jag har för planer ikväll! Jag och tjejerna ska ut och käka god mat med dryck på Cromwell. Isabelle har fyllde år den här veckan, så det blir som ett litet firande rättare sagt! Kommer bli riktigt mysigt! Kommer förmodligen ta med mig kameran också så jag kan bjuda er på fina bilder från kvällen om jag kommer ihåg att klicka några! Efter maten kommer vi fortsätta kvällen hemma hos Isabelle. 
 
Jag hoppas att ni också får en underbar lördagskväll! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du ha en bloppis på din blogg ? :)

2013-11-04 @ 16:03:32
Postat av: Anonym

Hej kan du inte visa allt vad du har köpt i en video elr i bilder :)

2013-11-05 @ 16:14:42
Postat av: Anonym

i ullared alltså glömde skriva det :)

2013-11-05 @ 16:15:16
Postat av: S

Följt dig i ett år i din andra blogg på nattstad.se också det är roligt att läsa din blogg och få följa dig vilka kläd affärer shoppa du mest i :)

2013-11-06 @ 15:24:23
Postat av: Johanna Karlsson

Tja snygging! Har precis startat en blogg på forme.se. Kika gärna in!

2013-11-14 @ 13:14:23
URL: http://www.johannakarlsson.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0