Jag behöver hjälp!

Hej mina fina läsare (som är så extremt snälla och duktiga som fortfarande läser min blogg fast än jag super på att uppdatera er!)
 
Jag har en tjänst att be er alla om. Eftersom ni själva säkert har märkt att min uppdatering här i bloggen bara sjunker och sjunker, så behöver jag er hjälp att ändra på det! Jag vet inte vad det är, men jag har tråkigt nog tappat sån extrem blogg lust.. Är det för att jag kanske inte har någonting att blogga om? Eller kanske för att ingenting speciellt händer i mitt liv? Eller kanske till och med att jag har tröttnat på min gamla Nikon kamera så att jag tappat intresset att ta bilder och visa upp? Jag vet helt enkelt inte.. Det är nog allt i ett, en enda stor j*vla röra. Det där med kamera kan stämma väldigt bra, för när jag lånar hem skolans kameror (som är 1000x bättre) så finner jag det själv mycket roligare att blogga. 
 
JAG BEHÖVER ER HJÄLP! Någon av er kanske vet vad som behövs för att få tillbaka sin blogg lust? Någon av er som kanske varit i samma situation som mig, som sedan fått tillbaka lusten att blogga, hur gjorde ni då? Jag blir galen, tänker på bloggen hela tiden, att få uppdatera er och så vidare, men jag ORKAR bara inte, har ingen lust som sagt.. Sedan har jag en till fråga. Om jag nu får tillbaka min blogg lust, vilket jag VERKLIGEN hoppas, vad vill ni då se mer av i bloggen? Kom med tusentals förslag, snälla ni! Jag är helt tom i huvudet, jag hittade knappt ork till att skriva detta inlägg. Haha, skämt åsido, men ni förstår vad jag menar! Jag vill ha en bra blogg, som folk VILL läsa, tycka om och tipsa andra om. Snälla HJÄLP! ♥
 
En av dom senaste bilderna från min Instagram - Kkksenia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej gör fler videor och outfits vart du har köpt dem :)

2013-11-06 @ 20:22:16
Postat av: anonym

Lägg helt enkelt ut bilder på dig själv och din vardag , de du brukar vara med på fritiden, familjen, vad ni gör osv..

2013-11-06 @ 20:53:00
Postat av: Mada

Mer porr.

2013-11-06 @ 20:58:34
Postat av: Anonym

Mer outfitbilder, mode som inspirerar dig, dina åsikter & tankar kring olika saker o.s.v :) Allt behöver ju förstås inte handla om vad du gör varje dag, det är kul att läsa olika åsikter folk har, precis om allting!

2013-11-06 @ 21:02:08
Postat av: Anonym

du är den vackraste, tänker på dig ofta!

2013-11-06 @ 21:26:49
Postat av: Elise

ett tips är att kanske göra om hela designen på själva blogggen, ny header, ny textil, nya färger osv. och ta fler outfit bilder, att läsa en blogg med mobilbilder är så tråkigt

2013-11-06 @ 23:37:30
Postat av: Anonym

Det är alltid kul att läsa om någon annans liv, deras känslor vad dom tycker och tänker på saker. Finns de killar/tjejer i deras liv. Nån speciell person dom inte kan stå ut med. Familj vad ni gör om dagarna. Vilka sorts killar/tjejer dom gillar hur dom ska vara. Vilka som är dina favoritsaker i livet osv...

2013-11-07 @ 00:10:52
Postat av: Anonym

Jag tappade lusten ett tag när jag hade blogg, då gjorde jag så att jag tog en riktigt lång pause från bloggen dels för att jag skulle få vila ut och för att inte uppdatera ett inlägg per vecka liksom och göra mina läsare besvikna.
Jag tycker du kan börja med att visa upp dina outfits, jag gjorde också så att i slutet av varje vecka skrev jag hiss och diss, vad jag tyckte var bra och dåligt i veckan som varit.
Du kanske kan ha tävlingar, bloppis, frågestunder, du som har en fin sångröst kanske vill göra videos där du sjunger.
Ett bra sätt att dra till sig läsare är att låta läsarna skriva ett ämne du ska skriva vad du tycker om, så gjorde jag och hade flera hundra läsare dagligen. Funkar jätte bra!!
Annars tycker jag att din blogg är bra som den är.
Kom dock på en annan sak nu, skriv mindre text och mer bilder :)

2013-11-07 @ 01:39:11
Postat av: Anonym

Du kan kan skriva om vad du vill bli i framtiden vad du tycker om tex förra året. Berätta lite om när du var liten tex och lägg ut ,mer bilder ist för textkram

2013-11-07 @ 16:28:17
Postat av: anonym

Visa det du köpte när du var på Ullred. Visa outfits, saker som du köper osv. Hoppas verkligen du inte slutar blogga för jag måste verkligen alltid läsa din blogg. Men somsagt, hoppas du kan visa de du köpte på Ullared. Älskar dig!:)

2013-11-07 @ 17:42:51
Postat av: sophie coper

hejsan! Just nu har jag ett erbjudande på min blogg där du kan läsa 3 fototidningar gratis av kamera & bild. Gratis inspiration är aldrig fel!

Ha en fortsatt bra dag!

2013-11-07 @ 18:05:36
URL: http://sophiecoper.se
Postat av: FiiiiA

vafan Ksenia skriv om det du gör och dina tankar berätta om allt och ingenting! ta mycket bilder och lägg upp dom du tycker se fina ut! alla bilder behöver inte vara på just dig eller någon person alls! :D

kram! :D <3

2013-11-07 @ 20:27:11
Postat av: Anonym

skulle vara kul om du berättade hur det kändes att komma hit från ett annat land, och hur det skiljer sig mellan sverige och ryssland :)

2013-11-07 @ 21:42:01
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

- Gör listor, där du skriver om ett ämne varje dag :)
- Kolla tillbaka i ditt arkiv och se om du hittar något att återberätta om.
- Berätta hur det kändes att komma till ett annat land, vad du tycker är skillnaden på Ryssland och Sverige :) Ta med fördelar och nackdelar :)
- Berätta om någon sak du gillar och ta kort på det.
- Berätta om en resa du har gjort.
- Berätta om en vän :)
- Berätta om ditt favoritplagg, ta bild också på det.
- Visa rummet/lägenheten/huset.
- Kolla på youtube om du hittar en bra låt eller en rolig video :)

Här fick du lite idéer :)

2013-11-09 @ 13:40:16
URL: http://idahtt.blogg.se
Postat av: Ida Nilsson

Skriv när du känner för det, det är mitt bästa tips. En blogg blir inte bra med massa intryckta inlägg. Var personlig och skriv om det DU vill och tänk mindre på vad andra vill läsa :)

2013-11-09 @ 13:44:42
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: isabella

jag har också tappat lusten flera gånger men tänk såhär: tänk vad kul det kommer bli att se tillbaka på allt man en gång gjort, en dagbok liksom

2013-11-09 @ 13:47:11
URL: http://blackfall.blogg.se
Postat av: angelica P

Så snygg! ;)

2013-11-09 @ 13:59:24
URL: http://www.angeliicap.blogg.se
Postat av: sandra

Du kanske kan börja med att köpa en ny kamera som du vill ha, ta kort, foton på dig, och outfits!? Haul? visa vart grejer du köper kommer ifrån och för hur mycket? Gör videos och prata om allt möjligt? Visa hur du sminkar dig, fixar hårt? kanske room tour? house tour? Ge tips om allt möjligt, produkter, film. kläder. Berätta om vissa ämnen du brukar ha i tanken, och däremot behöver du inte uppdatera varje dag! har följt din blogg länge, bättre än så kan du ;) lyckad!!

2013-11-14 @ 14:47:41
Postat av: jasminwallgren

Gör som du känner :)

2013-11-29 @ 14:34:01
URL: http://www.nattstad.se/jasminwallgren
Postat av: Anonym

Vad har hänt med din instagram ?

2013-12-06 @ 23:10:24
Postat av: :)

Berätta jättegärna lite mer om dig själv. Behöver inte vara så personligt utan bara vad du skulle vilja göra, kanske ngt häftigt ställe du skulle vilja göra. Önskelista och sedan får du gärna lägga upp fler bilder och tips på outfits! :)

2013-12-12 @ 18:57:09
Postat av: :)

*skulle vilja åka till hehe (blev lite fel i förra kommentaren)

2013-12-12 @ 18:57:49
Postat av: Anonym

Börja med att visa det du handlade på Ullared som du har fucking lovat i en evighet nu! -.-'

2013-12-20 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0