Exhausted

Trött Ksenia just nu
 
Hej gullungar! Hur har ni det? Jag ligger i min säng (som ni ser) just nu och ser några avsnitt av Supernatural. Är snart på säsong 6, haha! När jag väl har fastnat för en serie så ser jag minst 6 avsnitt om dagen! Jag kan nog inte beskriva hur trött jag är.. Har knappt fått någon sömn dom senaste två nätterna och känner mig som en dead girl walking. Får se till att lägga mig tidigare idag så jag får vila ut! Har till och med fått sån sjuk värk i nacken på grund av min dåliga sömn. Kan knappt vrida mitt huvud..
 
Ska fortsätta med min serie nu tänkte jag. Ville bara uppdatera er lite! Hoppas att ni är pigga och glada. Spread love! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0