I'm sorry!

Bjuder på denna gamla arkivbilden
 
Godmorgon och ett enormt förlåt för den sjukt låga uppdateringen under dom senaste dagarna. Rättare sagt för den absolut tomma uppdateringen.. Har ju inte bloggar en enda gång under typ 4 dagar? Fy skäms Ksenia. Men om jag ska vara ärlig så har jag haft så hemskt mycket plugg under helgen. Hade ett prov i psykologi igår som jag var tvungen att plugga till och en massa andra saker. Har städat hela lägenheten under helgen också, vilat upp mig ordentligt och umgåts med vänner. Ska i alla fall se till att få igång bloggen på rätt spår igen och sluta svika er läsare. 
 
Kan till och med säga att jag jobbar på den nya blogg designen nu också. Den kommer bli episk om det går enligt mina planer och idéer! Så håll tummarna med mig och hoppas på det bästa resultatet! Än vet jag inte när det blir klart, men ha tålamod och håll utkik!

Kommentarer
Postat av: none

fan va mycket tycker jag om dig

2013-10-02 @ 18:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0