Kreativitet

Bjuder på en kvälls GIF
 
Åhhh guuud!!! Min rygg är så stel, min kropp har somnat och hela jag är uttråkad! Har legat i sängen och glott på Supernatural HELA KVÄLLEN. Har knappt hunnit äta någonting, haha.. Gjorde några kvälls mackor förut och en kopp Varma Koppen. 
 
Gick förresten och köpte ett skissblock tidigare idag. Hade tänkt att bli lite kreativ faktiskt! Jag älskar ju att rita, det vet nog alla som känner mig. Ritar och skissar i alla mina block, på alla papper jag ser och ja, överallt helt enkelt. Så köpte hem ett grymt block förut och har nu bestämt mig för att utvecka min så kallade "konst". Mitt första försök blir att rita en varg. Får se hur det går.. Ritade en ganska så lyckad ros här om dagen, och bilden finns uppe på min Instagram som ni jättegärna kan kolla in! "Kkksenia" heter jag där!
 
Känner att jag måste upp och resa mig lite, sträcka på mig och hämta någonting att dricka, sen tror jag att jag börjar lite smått på min varg! Wish me luck. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

God luck :)!!

2013-10-08 @ 23:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0