Stylight!

Min sida hos Stylight

 

Här kommer ett tips från mig! Har en egen sida hos STYLIGHT. Där kan man genom sin användare "hjärta" saker, finns hur mycket saker som helst, så hamnar produkterna under din profil. Sedan kan man kolla på vad andra har "hjärtat". Skit kul grej faktiskt! Jag har "hjärtat" en massa snygga skor, klänningar, smycken, klockor, jeans och tröjor. Gå in på min profil och titta! Riktigt bra sida, rekommenderar!!

 

Klicka HÄR för att komma till min profil och se vad jag har för stil! Gör en egen sida du också hos Stylight!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du inte kunna skriva om killar någon gång. vad du gillar för slags killar (utseende,personlighet) och om du har någon pojkvän osv.. alla har ju olika smak. skulle vara kul kram

2013-10-09 @ 16:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0