Brillz

Me today, have my glasses on!
 
Hej! Kom hem för ett tag sedan efter att ha slutat skolan tidigt och tagit en fika i stan! Är lite hungrig, så nu ska det göras lite mat, sedan tar jag en dusch och kryper ner i sängen för plugg och film fram till klockan 8, för då börjar Idol! 
 
Bar mina glasögon idag! Första gången på länge! Har ju haft sån extrem huvudvärk flera dagar i rad nu, och tänkte att det kanske beror på den dåliga synen jag har, så fick bära dom idag! Passar det mig?
 
Passar förresten på att länka min Instagram här också, uppdaterar där nästan dagligen, så när jag inte håller uppdateringen så bra så kan ni alltid titta in där! Jag heter "Kkksenia" där! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0