College 36

Me today!
 
Godmorgon! Börjar dagen med att bjuda på en fräsch bild på mig idag! Har på mig en ny tröja från H&M som jag köpte med mig hem igår! Den är faktiskt från killavdelningen om jag ska vara ärlig, men vem säger att tjejer inte får handra där, haha!? Tycker riktigt mycket om den faktiskt, extremt skön på! Endast 199 kr! 
 
Sitter inne på fotografi lektionen just nu men ska ner och äta lunch om bara några minuter. Frukostkorv är vad som bjuds på idag! Hoppas att ni har en bra dag trots det muliga vädret! Love to you all! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå fin!

2013-09-16 @ 11:33:35
Postat av: wilma

du är så fin älskade du

2013-09-16 @ 22:37:21
URL: http://wiima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0