Good night

Turkiet 2013
 
Slänger in detta snabba inlägget för att säga godnatt. Har legat framför TV:n hela kvällen och kolla alla "mina program" som jag alltid ser efter att jag kommit från skolan. Det innehåller blandannat Top Model, Housewives of Beverly Hills, Gossip Girl, Family Guy och Masterchef. Det har blivit en rutin, haha! Jag kommer hem efter skolan och slänger mig framför TV:n för att titta på allt det där! Det är bara för underbart och så avslappnande. 
 
Lingon veckan har dragit igång och känslan av en hammare som dunkar innuti mitt huvud.. Hoppas bara jag lyckas somna med BÅDE mens och huvudvärk. Tur att det är fredag och helg imorgon så jag får två dagar utan stress och tidiga morgnar. 
 
Ska nog ta och göra en macka nu så jag inte lägger mig hungrig och sedan ska jag försöka somna till ett avsnitt av Supernatural. Med detta säger jag godnatt och hoppas att ni får en fin fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: Laura

Du är så sjukt fin btw ass bra blogg har du kram

2013-09-27 @ 19:39:22
Postat av: Anonym

Hej har du ingen pojkvän? Kram

2013-09-27 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0