Inne på sista lektionen

Me right now!
 
Hej! Förlåt för att jag inte uppdaterade någonting igår, men jag öppnade inte min dator en enda gång när jag kom hem från skolan igår. Passar på att blogga lite nu och tala om att jag lever i alla fall, haha.
 
Befinner mig i skolan och sitter inne på min sista lektion, historia. Slutar klockan 3 och då åker jag ner till stan för en fika. Därefter åker jag hem, pluggar, äter och vilar mig framför TV:n. Imorgon har jag och Michelle bokat tid för att få våra naglar fixade, dom kommer bli så snygga åhhh!!
 
Jackan ni ser som jag har på mig på bilden köpte jag hem från BikBok igår. Jag älskar den något så fruktansvärt! Ska försöka få en bra bild på den senare eller imorgon så ska jag visa er! Den gick på 199 kronor, självklart på rea, men fan vilket kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0