Slide it

Ser ni? Ser ni min nya design? Eller rättare sagt, slide headern! Har hållt på med denna design hela dagen och ändå har jag inte lyckats.. Det är perfekt och allt, bara ett fel! När bilderna byter bild så hoppar dom till typ lite, märker ni det? Eller är det bara på min dator som det är så? Snälla säg till om det verkligen är så! Ska i alla fall fixa detta inom några dagar.. Fasiken vad bra det hade varit annars!
 
Ha tålamod så kommer ni få se en helt ny design här inom kort! Jag jobbar hårt på det!

Kommentarer
Postat av: Saga

Nä dom hoppar till för mig också men jag tycker inte de är en sån big deal, tror man är nog fokuserad och imponerad av att bilderna rör på sig:]

2013-09-11 @ 20:00:08
URL: http://photobysaaga.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hur gör man en sån header? Snälla Berätta, ascoolt!

2013-09-12 @ 09:40:46
Postat av: Sara

Så himla bra header!! Toppen!

2013-09-12 @ 13:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0