A second lunch and homework

Lovely food and some coffee afterwards!
 
Gud vad jag har börjat äta! Käkade lunch i skolan halv 12 och alldeles nyss slickade jag rent en full tallrik med mat från Tacobar. Jag är så mätt att jag knappt kan andas, men är så glad över att jag fått upp mina matvanor igen! För några veckor sedan kunde jag äta två mackor på hela dagen och vara mätt utan att äta någonting mer. När jag kommer hem ska jag laga tacos! 
 
Nu har jag och tjejerna, Kadriye och Rebecka (henne kommer ni få se mer av här i bloggen) satt oss på ett fik här i mitt område och tänkte plugga. Har 70% kvar på min dator, så tänkte sitta kvar och få massor gjort tills den dör helt enkelt! 

Kommentarer
Postat av: Natta

Ååh, vad gott med tacos! Haha!

2014-03-27 @ 17:42:09
URL: http://thedreamland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0