Black and white

Jag idag!
 
"A golden gaaate, the door to la la la la la la laaand..." Faith - Blasterjaxx. Åhhh, den låten spelas om och om i mina hörlurar! Veckans låt kan man säga. Såna låtar gör mig alltid på bra humör! 
 
Ligger i min varma underbara säng sedan två timmar tillbaka typ. Har pluggat så mycket idag, är så stolt över mig själv! Fixade disken när jag kom hem och kollade på dagens avsnitt av Top Model Sverige. Följer alla såna program, haha. Nu tänkte jag dra mig upp ur sängen fastän jag är jätte trött, och laga kvälls tacos. Är super hungrig igen.. 
 
PS! Glöm inte frågestunden som fortfarande är igång! Klicka HÄR för att komma dit direkt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0