From the beginning!

Kseniajernbom @ Instagram | Me a couple of days ago in Cran Canaria
 
Hej och välkomna alla, (igen)! Nu får jag fan ta mig i kragen och börja blogga igen. Känner att jag ändå inte har någon ork och motivation men den ska vi banne mig få upp igen! Hoppas i alla fall att alla är glada för min bloggstart igen och att ni stannar även denna gång! Jag lovar att jag ska försöka göra mitt bästa och hålla er uppdaterade med både bilder och text. Bloggen har blivit en del av mitt liv, så det känns ovärt att bara lägga av med den. Det kommer att piffas upp och bytas design här så småningom, so here I am again!!
 
PS: You all are going to love AND hate me. XO! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt klänningen? Skitsnygg!!

Svar: Det är en långklänning nästan, löpt ifrån BikBok! Tack så mycket, jag älskar den!
Ksenia Jernbom

2014-03-24 @ 20:47:39
Postat av: Ronja

Snygg! :D

2014-03-25 @ 12:34:51
URL: http://rustandstardust.blogg.se/
Postat av: Your fans

We have wait for u -

2014-03-28 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0