Questions and answers

 
Vilken sida är det du kollar Gossip Girl på?
Svar: Jag har kollat på alla säsonger på DEN HÄR sidan! Det är utan text men det funkar hur bra som helst i alla fall, riktigt bra kvallité och ljud!
 
Vad har hänt med dig och Mujo? Tänker du inte berätta det?
Svar: Det som har hänt mellan mig och Mujo är privat, och jag väljer därför att inte skriva ut hela historien på bloggen där alla kan se. Håller det för mig själv. Tycker att det är bättre så. Men ja, vi har gjort slut och så var det med det!
 
Sjukt snygg tröja (här), vart är den ifrån?
Svar: Ja, visst är den? Den kommer från Peyre Shop (direkt länk) och kostar 399 kr!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för dina svar

2012-12-23 @ 20:21:34
Postat av: hanna

ni har ju förhållande på fb? :o

Svar: nej det har vi inte längre!
Ksenia Jernbom

2012-12-23 @ 22:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0